BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 05, 2012

reblogging!!





Assalamualaikum dan salam sejahtera..
cewah cam nak bagi ucapan lak kan..hehe..kekok lak sebab dah lama pencen menulis blog nie..

pas tengok ceta "ISTANBUL, AKU DATANG" tetiba je aku rasa rindu sangat kat blog nie..dah lama sangat aku tak update..tengok si Dian dalam movie tue wat aku rasa nak update blog nie..



sejak semester lepas aku jadi sibuk sangat disebabkan mak aku yang sakit..kaki mak pulak dah kena potong smpai paras lutut..tapi alhamdulillah mak dah pon sihat..skang nie dalam proses untuk wat kaki palsu..jaga orang sakit nie banyak sangat cabaran dan dugaan kan..mental dengan fizikal kena kuat..orang sakit lebih sensitif pastu cepat marah..kena la sabar..

rasa semangat lak nak menulis blog nie balik..blok nie dah berhabuk dah pon..sori my dear blog..>_<


so welcome again to my blog..

DIS GIRL'S LIFE!!!

No comments:

Post a Comment