BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 08, 2012

back to school!! part 2

assalamulaikum & selamat malam..

sebelum tido nie teringat pulak aku nak meng'update' blog nie jap..tetiba rindu lak nak g sekolah..teringat kat student-student aku yang nakal tue..

student yang paling nakal!!

mengimbau balik time pertama jejakkan kaki kat sekolah memang 'nervous' sangat-sangat..tapi Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..kebetulan 1st day kitorang daftar kat sekolah tue sebagai cikgu praktikal ada majlis anugerah kecemerlangan..orang pon tak perasan kewujudan kitorang kat situ..pengetua pon tak sempat nak layan..

bila balik sekolah rasa tak la teruk sangat jadi cikgu nie..cam best je..tapi aku taktau yang sebenarnya banyak benda menanti aku..benda apa??nanti aku sambung cerita k..dah ngantok dah nie..

goodnite..salam~

No comments:

Post a Comment