BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 05, 2012

back to school!!

back to school not as a student but as a teacher..haha..still can't believe dat i'm going to be a teacher,rite?? tetiba ja speaking lak kan..padahal aku bukan budak TESL pon..prasan ja..

1st day nak pegi skolah..juz ignore my heavy make up..


waktu aku menyepikan diri *kononnya* sebenarnya aku tengah busy dengan praktikal..tak pasal-pasal kena pegi sekolah balik..ish3..dah tua-tua still pegi sekolah lagi kan..nasib..

rasa pelik bila dah lama tinggalkan sekolah tetiba je kena jejakkan kaki ke sekolah bukan sebagai pelajar tapi sebagai cikgu..nasib la bukan praktikal di sekolah sendiri..kalo tak malu dengan cikgu-cikgu lama yang dah taw pasal kisah nakal aku kat sekolah dulu..nanti kantoi la kan..haha..

mula-mula rasa kekok dan susah nak sesuaikan diri dengan sekolah baru sebab kat sekolah tue majoriti cikgu agak veteran sket..segan pulak..student sekarang nie dah sama besar dengan cikgu..rasa gerun..dan aku dah ditakdirkan mengajar tingkatan 5..adess..>_<

kawan-kawan aku hepi sangat sebab dapat ajar tingkatan 1 & 2 saja..aku gak yang terkontang-kanting nak kena ajar budak-budak besar..

tapi sebenarnya benda nie tak seteruk yang aku sangka..bila ada masa nanti aku akan kongsi pengalaman aku kat sana..

chow dlu...salam..=)

No comments:

Post a Comment