BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 22, 2011

harimau malaya mengaum lagi!!!!



alhamdulillah..akhirnya kita dapat gak kalahkan Ind0nesia..
gegar k0lej aku dengan jeritan student-student yang hampir histeria bila Malaysia buat jaringan gol yang terakhir..
walaupun Fakri main agak teruk game nie tapi masih boleh diterima kesalahan dia kan..
kalau bukan sebab dia, mungkin Malaysia tak dapat ke final..
aku tak minat bola pun sebenarnya..
tapi disebabkan semangat "Kenegaraan" aku yang sangat tinggi aku sanggup je berhimpit-himpit untuk sama-sama j0in 0rang lain untuk teng0k b0la..




sambil-sambil teng0k b0la tue sempat gak aku teng0k gelagat bebudak perempuan yang tergedik-gedik bila teng0k b0la..
ntah d0rang paham ke tak..
menyampah sebab d0rang terkinja-kinja, dengan mulut yang pot pet pot pet mengalahkan pengulas sukan..
d0rang nie kal0 menjerit mengalahkan 0rang kena histeria..please la..
k0rang nak teng0k b0la kal0 diam tak b0leh ke..
rimas aku..dah la aku turun s0rang je..
aku bukan nak menghentam perempuan sebab aku sendiri pun perempuan gak..
tapi tolong la jangan 0ver sangat..
lelaki yang kat tepi-tepi aku nie semua buat muka menyampah dah..
k0rang yang wat hal aku lak yang malu..



takziah untuk family 2 orang peny0k0ng Ind0nesia yang meninggal dunia bila orang berasak-asak nak keluar stadium..d0rang sebab dipijak orang lain..kesian kan..




anyway c0ngrats khairul Fahmi yang steady sangat even banyak k0ntr0versi pasal dia skang nie..
dalam 0rang sibuk-sibuk hal b0la bf aku p0n sibuk dengan t0urnament futsal & b0la dia..
kal0 perempuan lain sibuk dengan Khairul Fahmi yang cool + mach0 tue..
aku tak heran p0n..
c0z i g0t my 0wn "Khairul Fahmi" but with different skin t0ne..hehe..



aku punya bf pun keeper gak..
walaupun tak sehebat "Apek' but still he's the best 4 me & i'm always pr0ud 0f him..

kepada peminat b0la teruskan s0k0ngan untuk Harimau Malaya..
nampak gayanya semua tido dalam senyuman..
assalamualaikum..(^_^)V


No comments:

Post a Comment