BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 19, 2011

pabila stress melanda..



sejak akhir-akhir nie semua stress..
rumet aku stress dengan family problem + bf problem..
housemate aku stress dengan bf dia punya kerenah..



aku stress dengan esaimen aku yang makin hari makin bertambah dan tak menunjukkan tanda-tanda pengurangan dalam jangka masa terdekat..

kawan yang lain stress pasal duet yang semakin berkurang akibat perbelanjaan melampau..
test yang tak henti-henti melanda..

stress dgn wifi rsa cm nk ggit lapt0p lak..


wifi yang teruk..
so minggu nie aku rasa minggu stress sedunia..

disebabkan stress yang melanda kitorang decide untuk lepak kat luar walaupun waktu tue jam dah pukul 10 malam..*bukan selalu taw aku kuar malam,nie tahap desperate giler*
dengan perut berkeroncong aku pun memulakan perjalanan menuju ke kedai..

tetiba aku terperasan 2 orang kawan laki aku naik keta lalu sebelah aku..
dorang pun tegur aku kt trafic light..ajak g karaoke..
aku cakap duet dah kurang..so malas nak g karaoke..

tapi ntah camna lepas dari trafic light keta aku tetiba je menuju ke tempat karaoke..
"eh,cmna ada kat sini lak"..*pura-pura tak tahu*
rumet aku lak dengan eksaited'nya kuar keta & tros tempah bilik..
so malam tue aku tido dengan perut yang berkeroncong..
mana taknya..duet untuk makan dah abes bayar karaoke..

boleh try kaedah nie..hehe..


nie la akibatnya bila stress..
semua keja tak menjadi..

No comments:

Post a Comment