BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 29, 2011

secret admire???

ellooo...

cm poyo je kn entri kali nie..hehe..so sesape yang rasa cam menyampah je sila skip entri nie..saje je nk nyemakkan blog..

so berbalik kepada ceta asal..ari sabtu malam, lepas je meeting kitorang pegi la makan kat Sahabat..kat situ tom yam dia memang best la..mengenangkan perut yang memang kosong dari pagi kitorang pun order la macam-macam..

menu aku malam tue nasi putih + tomyam ayam + telur dadar + teh o ais..teh o ais nie kira air wajib la..sambil makan sambil kitorang rancak bergosip..tapi aku terperasan da mamat kat belakang dok usha-usha..aku wat dek jela..kang orang kata bajet cun lak kn..

so nak dipendekkan ceta, tengah aku dok pok pek pok pek da la sorang mamat nie datang..tetiba dia datang tepi pastu letak 1 kertas hijau kt depan aku..dia cakap "nie no kawan saya, dia kasi"..

waktu tue tergamam aku kejap..terkejut + takut + blur..lama gak aku terdiam..kawan aku tegur.."weh, kertas pa tue"..aku pon soh dia tengok..takut gak aku nak bukak kertas sembarangan neh..mana tau kot kertas tue di'mandrem' ke..kna jampi-jampi ke..takut wooo..last-last kawan aku gak yang bukak..da la nombor nset kat situ..siap dengan nama lagi..

orang kat kedai tue cam usha-usha gak meja kitorang..malu kot..tebal muka..tapi aku ambik gak la kertas tue..kesian dia..penat tulis kan..hehe..kesian la sangat..dalam ati rasa cam best..haha..da gak yang minat ek..adeh..perasan betul aku neh..


tapi memang kitorang gelak besar la..seriously, aku memang tak sempat nak tengok orang tue..ntah camne la rupa dia..biar la..

mata pun dah ngantok..tido dlu k..gudnite & sweet dream...(T_T)

nie la no fon org tue..sila fokus kat kertas hijau saje..hehe..



1 comment:

  1. wow..pewwittt!!
    jom join http://myezatulakmar.blogspot.com/2011/03/contest-sidebar-paling-smart.html

    ReplyDelete