BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 03, 2011

padini clearance sales!!!


OMG...aku memang cam nak gila bila tengok kawan aku shared a link pasal Padini da wat clearance sales..aku yang paling semangat sekali..so tanpa buang masa aku tros call kawan-kawan aku yang gila shopping a.k.a shopaholic cam aku gak..

so jumaat lepas aku dengan semangat bangun pagi-pagi sebab nak bertolak dari tanjung malim..dah janji nak ambik kawan aku kat Shah Alam..masalahnya sebelum kalo turun shah alam kawan aku yang ambik..kali nie aku yang drive sendiri..huhu..memang komfem sesat la..dah la sorang-sorang..

yang hampehnya tue, bila aku call sorang pun tak angkat..semua dalam kelas lagi..aku asyik pusing-pusing tempat yang sama..nak tanya orang cam malu lak..nie la nasib..malu bertanya sesat jalan..tua yang jadi kat aku..tapi disebabkan 'ketereran' aku, jumpa gak la umah kawan aku tue..

dari situ kitorang gerak nak pergi Padini Warehouse..jalan pun taktau..so aku sesat lagi wat kali kedua..asyik sesat je..dengan jalan jem teruk..kitorang berenti Petronas, tahan pakcik teksi..kawan aku dengan semangatnya lukis la map..tapi kitorang sesat gak..berenti Petronas len lak..nak tanya pekerja semua Mat Bangla..so kitorang tanya la sorang mamat nie..dia dengan baik hatinya tolong la bawak kitorang..




sampai je sana memang orang ramai gila nak mati..kitorang menyelit je..dapat gak la masuk..tapi yang lecehnya dorang tutup gate..dia kira dalam 20 orang pastu dia tutup balik..pastu kena beratur lagi..dah dapat masuk dorang bagi satu beg plastik yang besar..yang mana grab je..memang gila-gila punya ramai orang..panas + pening + nak muntah..tapi puas hati la sebab aku dapat grab 19 item..total suma RM95..huhu..kurang 1 item lagi..best sangat..hehe..

p/s : lupa nak gitau..aku nie sh0pah0lic yang melampau..huhu..

No comments:

Post a Comment