BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 10, 2011

bubye b0mba~

m0rning b0ys & girls..
arini pelik sket sebab aku bangun awal..
slalu kalo ari ahad susah sangat nak tengok aku bangun b4 matahari bangun..isk..malu2..
nie suma sebab xde elektrik..
nak tido x best sebab panas..
disebabkan elektrik tengah xde aku pun dengan liatnya bangun dan bukak laptop..
alang-alang dh bangun tue aku pun tringat nak meng'update' blog nie..



semalam ari last bagi aku untuk pakai baju celoreng..
yeayyy!!!at last kami suma budak-budak briged bomba 2 selamat ditauliahkan..
pasni komfem rindu giler dengan geng briged + kawad + camping..
time camping paling best skali..
1st time aku wat river crossing sampai tertelan air sungai..
briged bomba nie jugak bagi peluang aku padamkan api dengan mengangkut hose yang besar gedabak + berat giler..
pastu dapat naik scania, jentera bomba..
sedey lak nak tinggalkan suma tue..huhu..emo lak..
pape hal pun briged b0mba da best!!!











No comments:

Post a Comment